فکرشو کن

دنیـا2 روزه بیخـیـالش

  • فکرشو بکن o_O
 یه روز خوب ✔ 
من توی بغل تو 
 دستاتو دورم حلقه کردی √
 سرم روی شونت √
 سرت روی س

فکرشو بکن

o_O
 یه روز خوب ✔


من توی بغل تو


 دستاتو دورم حلقه کردی √


 سرم روی شونت √


 سرت روی سرم √


 بهت میگم:عشقم


 جواب میدی:جونم


 میگم:اگه یه روزی من نباشم تو چیکار میکنی ?!?:'(


 تو هیچی نمیگی :-


دوباره میپرسم

=-O
 میگی:بازم از این حرفا زدی

!!? :O
 من میگم:بگو دیگه:-(


 میگی:خفه شو

:-[
من میگم:ناراحت شدی؟؟


 دستاتو محکمتر دورم حلقه میکنی √


میگی: اینو خوب تو گوشات فرو کن..... تو مال منی


 تمام دنیاهم جمع بشن نمیتونن تو رو از من بگیرن √


 دلم آروم میشه


 دستتو میگیرم ✍


 و میگم : باشه عشق من......↯


 سهم تو نفس دادن به من برای عشقمون


 سهم من جنگ با همه برای عشقمون


 حتی با مرگ!!! ⇨⇨


 وقتی ღ تو ღ نفس من باشی ღ من نفس مرگ هم میبرم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
برچسب:, | | ◔͜͡◔☜ęŞħğħę ᗰA ☞◔͜͡◔ |
Shik Them